მე-2დღე.
პროექტი : "ცხოველების საარსებო გარემო". მოსწავლეები შეიტყობენ რომ ყველა ცხოველს აქვს თავისი გარემო. ისინი ერთმანეთისაგან განსხვავდებიან.ზოგის საარსებო გარემო მიწაზეა, ზოგის მიწის სიღრმეში, ზოგის ხეზე.წყაში და ა.შ.
მოსწავლეები შეძლებენ ორგანიზმების სხვადასვხა საბინადროს დანიშნულებისა და თავისებურებზე მსჯელობას.
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეებს დასჭირდებათ ინტერნეტი, word-ი, Power Point -ის გამოყენება.
9.09.2014 მე-3 დღე
დღეს გავეცანით პროექტის გეგმის შაბლონში სტანდარტის შეტანა....მიზნები, 21-ე საუკუნის უნარები. გავეცანით ზოგადი ,თემატური და შინაარსობრივი შეკითხების დასმა.
19.09.14. მე-4 დღე
ვ.მ.ვ.-სქემის სევსება.ვიმუშავე როგორც მასწავლებელმა და როგოგც მოსწავლემ.
22. 09.14 მე-5 დღე
ბლოგზე შევქმენით ფურცლები, ვისწავლეთ გუგლ-დრაივში მუშაობა. ვიმუშავეთ წყვილებში.
26.09 14 მე-6 დღე
მოსწავლის სავარაუდო ნიმუშები. გაზეთის შექმნა და სლაიდ- შოუ.
27.O9.14 მე -7 დლე
ვისწავლეთ შეფასებისა და თვითშეფასების რუბრიკები
28.09.14 მე-8 დღე
დამხმარე მასალებზე მუშაობა, სკაფოლდინგი,მოსწავლეთა დავალებები,ფასილიტაციის პრეზენტაცია
პროექტი : "ცხოველების საარსებო გარემო". მოსწავლეები შეიტყობენ რომ ყველა ცხოველს აქვს თავისი გარემო. ისინი ერთმანეთისაგან განსხვავდებიან.ზოგის საარსებო გარემო მიწაზეა, ზოგის მიწის სიღრმეში, ზოგის ხეზე.წყაში და ა.შ.
მოსწავლეები შეძლებენ ორგანიზმების სხვადასვხა საბინადროს დანიშნულებისა და თავისებურებზე მსჯელობას.
ამ პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეებს დასჭირდებათ ინტერნეტი, word-ი, Power Point -ის გამოყენება.
9.09.2014 მე-3 დღე
დღეს გავეცანით პროექტის გეგმის შაბლონში სტანდარტის შეტანა....მიზნები, 21-ე საუკუნის უნარები. გავეცანით ზოგადი ,თემატური და შინაარსობრივი შეკითხების დასმა.
19.09.14. მე-4 დღე
ვ.მ.ვ.-სქემის სევსება.ვიმუშავე როგორც მასწავლებელმა და როგოგც მოსწავლემ.
22. 09.14 მე-5 დღე
ბლოგზე შევქმენით ფურცლები, ვისწავლეთ გუგლ-დრაივში მუშაობა. ვიმუშავეთ წყვილებში.
26.09 14 მე-6 დღე
მოსწავლის სავარაუდო ნიმუშები. გაზეთის შექმნა და სლაიდ- შოუ.
27.O9.14 მე -7 დლე
ვისწავლეთ შეფასებისა და თვითშეფასების რუბრიკები
28.09.14 მე-8 დღე
დამხმარე მასალებზე მუშაობა, სკაფოლდინგი,მოსწავლეთა დავალებები,ფასილიტაციის პრეზენტაცია
No comments:
Post a Comment